Odeslání a uplatnění reklamace
Zboží k reklamaci můžete uplatnit dvěma způsoby
- zboží předat osobně na prodejně
- zboží zaslat poštou nebo přepravní společností
Pokud budete zboží zasílat poštou nebo přepravní společností, měl by být balík dobře zabalen, musí obsahovat všechny reklamované součásti (pokud k reklamovanému zboží patří ), je nutné doložit doklad o nákupu zboží prokazující koupi, vyplněný Reklamační list popřípadě průvodní dopis s popisem vady a platné kontaktní údaje.
Průběh reklamace
O tom, že byla Vaše reklamace přijata, že byla vyřízena a Vám odeslána budete informování na uvedený e-mail, SMS nebo telefonicky, popřípadě, že si ji máte možnost vyzvednout osobně na prodejně.
Kontaktní údaje
Kontaktní údaje slouží pro případnou komunikaci ohledně problému nebo dotazu k Vaší reklamaci.
Doručovací adresa:
Zdravotní potřeby - Pavla Müllerová
Kostelní 53
431 11 Jirkov
Mob.: 723 840 825
E-maill: info@zdravotnipotrebyul.cz