Reklamace - stručný návod

Odeslání a uplatnění reklamace

Zboží k reklamaci můžete uplatnit dvěma způsoby

- zboží předat osobně na prodejně

- zboží zaslat poštou nebo přepravní společností

Pokud budete zboží zasílat poštou nebo přepravní společností, měl by být balík dobře zabalen, musí obsahovat všechny reklamované součásti (pokud k reklamovanému zboží patří ), je nutné doložit doklad o nákupu zboží prokazující koupi, vyplněný Reklamační list popřípadě průvodní dopis s popisem vady a platné kontaktní údaje.

Průběh reklamace
O tom, že byla Vaše reklamace přijata, že byla vyřízena a Vám odeslána budete informování na uvedený e-mail, SMS nebo telefonicky, popřípadě, že si ji máte možnost vyzvednout osobně na prodejně.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje slouží pro případnou komunikaci ohledně problému nebo dotazu k Vaší reklamaci.

Doručovací adresa:

Zdravotní potřeby - Pavla Müllerová
Kostelní 53 
431 11 Jirkov


Mob.: 723 840 825
E-maill: info@zdravotnipotrebyul.cz